Thursday, February 09, 2006

The New Patriot

This is The New Patriot. A character created by Neal Bailey. This is a project for a comicbook that has been going on forever, mostly because of me, but it's really great. Neal has finished the script for the first six issues and I've done 12 pages of B&W art, so yes I'm a little behind. The style employed in the book is a little less cartoony than this. This is basically an experiment after such a long time of drawing only in the retro-style cartoon I'm required at work.

Este es The New Patriot. Creado por Neal Bailey. Este es un proyecto de comic que se ha retrasado demasiado, mayormente por mi culpa, pero yo creo que es excellente. Neal tiene listos los guiones de los primeros 6 numeros y yo solo he hecho 12 paginas en blanco y negro de el numero uno, así que sí, me falta bastante. El estilo que uso en el comic es menos "comiquita" que esto. Basicamente estaba experimentando después de tanto tiempo de dibujar solo en el estilo que comiquita-retro que necesita mi trabajo.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home